P E R I O D A R E !!


Nu är jag inne i en sån där period igen. Just nu är det kläder och en barnvagn till indra, jag vill som MÅNGA andra ha en ny vagn och jag har hittat en jag vill ha..sen finns det ju hundra till jag vill ha men ...... Just nu gillar jag verkligen Easy Walker Bas eller Urban Jungle... hmmm.... tror starkt på en ny vagn till i vår! =) Måste börja spara nu ;) haha
Menar det är ju knappast jag som har detta problem med att vilja byta vagn :) Vet dom som haft typ 8 vagnar under 2 år till ett barn haha! Vagnar e ju as roligt !!!

Ang mina perioder.. jag är lite skum.. som Tobias säger "men ååh nu är du inne i en sån period igen.." haha!!
Bak, tårt, städ, sy, pyssla, shopping m.m m.m - period

Inte lätt !!!


Lämna gärna en kommentar

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0