piggelin ... eller nått


Indra har varit vaken sen 5 imorse och skulle se på PIPPI .. suck.. jag satt uppe med henne till kl 7 sen gick jag och la mig, hon skulle se på tv hon, vägrar somna om.. jag och tobias sov till typ 9 och hon var stenad vid tvn.. helt otroligt, åt frukost tillsammans och jag la henne i vagnen för hon var SÅÅ trött men tror du hon skulle somna eller, Nepp!! Hon satte sig upp i vagnen helatiden och var förbannad för att jag hade lagt henne, varför skulle hon sova för??
Gick hem och hon fick va upp, inte ville hon sova i sängen heller, där låg hon bara och pratade och skrattade i hundra år typ, så hon fick komma upp. Sen vid ett gick vi en runda i vagnen i hopp om att NU skulle hon somna, hon var SÅ trött och grinig, inget dög! Nä hon skulle sitta då med :-/ vi gick till svenssons och tog en fika alla 3 .... sur och grinig va hon, la henne i vagnen igen och vägrade somna.... kom hem efter 2 och la henne i sängen och hon SOMNADE !!!!!!!
Äntligen!! Fattar inte vad det varit med henne, hon har varit varm idag oxå men inte haft feber enligt termometern!


*****



Hm..undra om man ska spinna ikväll igen =)
fick mersmak!



nu ska jag försöka göra nått kul med min blogg

Lämna gärna en kommentar

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0