skön dag


Hela familjen är ledig idag,  när man jobbat mycket så uppskattar man ledigheten helt annorlunda, man passar på att göra roliga, mysiga saker tillsammans, bara att gå på stan och strosa på är skönt.. jag gillade inte alls det då jag var mammaledig, då var det drygt för man gick på stan typ varje dag.

Just nu är vi i Hara och tobias stökar på ute med bilarna, Jag och Indra har plockat rödvinbär och ska fortsätta mer sen, hon har varvat mellan att plocka och lägga i bunken och äta samtidigt som hon lekt i sandlådan som är precis bredvid :) Oxå har hon hjälpt pappa med att spruta vatten på bilen, det var super kul =)

Ikväll ska jag och Emma gå och se Mamma Mia och sitta längst fram så klart ;)
tror det bara är vi som älskar att sitta fram....... Emma flyttar ner till Göteborg... HUR ska jag överleva utan henne nu då?? suck :( sen ska vi gå på pause och fika och surra, ska bli mysigt!

Nu e jag ledig tills på torsdag.. då börjar jag på M rad och jobbar 80% tills han kommer tillbaka.. hoppas han blir borta länge ;) till våren kanske!?


Här kommer lite bilder:










här är våran blivande familjebil =)

vw touran


Lämna gärna en kommentar

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0