Musik och Chatt !!


Fixat lite med bloggen nu ikväll och nu så har jag en ipod och en chatt i bloggen.... snyggt va??
Börjar få till den lite iallafall :)

Indra har klämt fingrarna 2ggr idag i toadörren.... verkar aldrig lära sig, och lika ont gör det varje gång! Stackars älsklingen... Idag har vi ätit super god middag, älg, potatis, vitlöksbröd och sånt... och ätit glass till efterrätt ! Indra blev överlycklig när jag sa att hon skulle få glass :) Inte ofta vi äter det... har aldrig det hemma och det är ju inte direkt så att man köper en glass på vintern någonstans!

Planterade även om pappas krukväxter idag... inte alla för jorden räckte inte till, måste köpa mera jord!



Nu ska vi dricka kaffe, kanske blir en tur till stan sen ..... ;) vi får se....


Kramar!!

Lämna gärna en kommentar
Postat av: Lina

Du har fått till den riktigt snygg:) Gjorde du det själv eller hade du hjälp? Hur går det med allt hemma? Kram

2009-02-22 @ 13:31:08
URL: http://linalindqvistosd.blogg.se/
Postat av: syster L

Fränt med Ipod på bloggen! jag har letat efter nått sånt .. ska se om jag får till det med!

Ja, jag kan tänka mig att det blir lite ordning å reda när du bor där ;) . Det tog mig 2 timmar att städa BARA toan uppe.. å då tog jag inte ens under badkaret.. tordes inte titta där.

2009-02-22 @ 15:12:50
URL: http://penseldrageniminvardag.blogspot.com

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0