ÅH!


jag skulle vilja gå en kurs i blogg design så jag fattar vad jag håller på med... går ju bara skit när jag ska försöka!
hm... antingen får någon hjälpa mig eller så måste jag ta en dag (eller några...?) och sitta och klura på i min ensamhet, man lär knappast lära sig detta på en dag liksom :)

Idag har Indra feber... vi som skulle på barnenshus och köpa en film.... får vänta då! Hon sover just nu och jag ska sätta på musik och städa, T jobbar och Bönan äter sitt mega stora ben hon fick igår, snacka om lycklig ;) och fiser gott :-/


Hej hej

Lämna gärna en kommentar
Postat av: Jenny Isberg

Hoppas hon blir frisk snart! Tack för rådet på måttet på sängen. Det blev 1.60. Och inte kunde jag se på den där dokumentären heller, men det var inte så oväntat.. hehe. Kram!

2009-02-01 @ 22:42:55
URL: http://www.jennyisberg.blogspot.com
Postat av: Emma

Vad roligt att du gillar min blogg! Det är inte jag som har gjort bloggen, det är min man. Det ligger ungefär 60 timmars arbete bakom, och den är ett montage av ca 25 olika bilder samt en del handritat. Lite flashanimationer också... Jag har tyvärr inga tips direkt, jag har bara pekat och önskat sen har min man fixat ;-) .

2009-02-03 @ 12:42:44
URL: http://www.headtotoe.se

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0