Hara


Shit vilken jobbig natt detta har varit, tappade tålamodet rejält på Indra inatt... kl 3 bestämde hon sig för att vara pigg och skulle inte sova mer, tror vi kämpade med henne i 1,5 timma tills jag blev så less så jag la mig och sket i henne, Tobias klev upp med henne... jag var SÅ trött... och när jag är det är inte mitt humör på topp kan jag säga..han kom tillbaks sen och la henne i sin säng och så somnade hon om igen..vaknade kl 9 och då klev jag upp med henne, Tobias måste få sova. Nu har vi ätit frukost och Indra är på strålande humör..skitunge ; )

Idag ska vi nog vara här heladagen...ingen stress för oss inte, vi ska ut och åka snowracer och ta det lugnt medans Tobias byter dämpare på jettan..kanske vi ska ta och panta lite, under källartrappen hos pappa så har han alles fullt med pant så det kanske är på tiden! Helt sjukt mkt kan jag säga!!

Imorrn ska jag jobba, Indra ska vara på dagis och sen ska vi till torvalla och vara barnvakt åt Åsa och Roberts 3 änglar :)




Nu ska jag koka kaffe så man piggnar till och orkar med denna dag med mitt busfrö som har fått en kick av sockerbiten hon stal !!!!!! just nu kutar hon som en galning runt runt i huset!

Lämna gärna en kommentar
Postat av: Zanna

Fy vad jobbigt att hon har sovit så dåligt!! Tur att ni är två :)Kram!

2009-01-07 @ 15:34:42
URL: http://mammazion.blogspot.com

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0