Hello People!!

 :-)

Nu jäklar jag ska blogga någon rad tänkte jag :) Mest för Åsas skull ;)

Det har varit så mkt nu på slutet på jag har inte haft tid med att blogga, blir väl mindre sen antar jag! :) Är ledig igår, idag imorrn och söndag och jobbar på måndag sen vet jag inte riktigt hur det ser ut framöver ... tills .... ja.......

Imorse vaknade vi kl 9.. åt frukost tillsammans och jag och T försökte fortsätta se filmen vi hyrde igår men det gick sådär för Indra var överallt och ingenstans. Feberfri idag.... men inatt hade hon 39,1 och i förrgår hade hon lika... lilla gumman! Gav henne alvedon inatt så sov hon hela natten sen.. skönt! Packade in oss i bilen och nu är vi i Hara... Tobias ska stöka på med Audin och Indra ska väl se Karlsson när hon vaknar och jag ska städa jettan.....
Sen ska vi väl äta här och bege oss hemöver.... tror inte vi sover här inatt eftersom Indra inte är riktigt 100.

OOh nu ska jag dricka kokkaffe och surfa runt lite sen ska jag se på VBÅ ;) haha

Ha en mysig helg!

Lämna gärna en kommentar
Postat av: Åååsa gås

Men du e bra lurig du!! =) man tackar..... Känns skönt att du bloggar för miiig!! =)

Kram på re stumpan!!!

2009-01-31 @ 17:22:21

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0