hmm


jag har ingen tid för nått bloggande nu jag! .... kommer hem halv 7 och då äter man bara och sen slöar tills man somnar ....typ! :) Och idag ska Indra vara på dagis HELA idagen.. ända tills 18.16 då jag kommer och hämtar henne, så liiiiite ångest har jag ..... tur hon älskar att vara där!

Igår kom mina älsklingar och mötte mig, dom hade gått...Indra åkte snowracer ..hon ÄLSKAR den :)

Nu ska jag äta frukost och gå in, känner jag behöver det som det fikas på jobbet :-/

Ha en bra dag!

Puss å kram !!

Lämna gärna en kommentar
Postat av: Lina

Haha, tack så mycket..;)

Jag tror jag hellre prioriterar min egen stockholmsresa än Karins faktiskt...:P

Lycka till! Kram

2009-01-21 @ 18:34:31
URL: http://linalindqvistosd.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu är du så där hemlig igen.. =) Why?? Ok, darling, jag skulle påminna dig om korten... så då gör jag det!

Hoppas det gick bra att jobba idag!!



Kraaamen

2009-01-25 @ 22:05:59

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0