nä men okej då!


Jag återupplivar mig då....

jag verkligen MÅSTE fixa till denna blogg innan jag blir galen!
ser ju fördjävlig ut rent ut sagt ;)

Bryggan gick kanon... ;0) många godingar som kom och fikade!
Hade en kanon vecka verkligen!! Söndagen avslutade vi med öl och surströmming :-D och städade
tills klockan blev HALV 5 på morgonen.....döh!

Våra 10 dagar såg utsåhär:

Kliva upp kl 8 åka in till stan handla dricka och en massa på mataffärn...
Öppna och få ordning allt till klockan 12, jobbade som en idiot till kl 22, sjukt mkt folk har det varit så vi har inte ens hunnit sitta och ätit något..... man fick typ slänga i sig maten..... Bakade och städade till typ 2-3 på natten ( vi hade bakat typ 10 olika sorters små kakor ca 100 av varje sort.. och en massa bullar och mjuka kakor... pajer m.m och ALLT tog slut helatiden!!!) sov till 8 åkte in och handlade och öppnade kl 12 och så har vi haft det i 10 dagar! FULLT med folk! helt galet!!! men sjukt kul =)

Ni kanske förstår varför jag har lite magkatarr.... = Olämplig mat - alkohol - stress

HAHA !!

Är i hara nu... har ätit kolbullar på bryggan =) gott var det !!

Nu ska jag kika på boende tills vi ska på kolmården med lill jäntan!

Jobbar imorrn med Lina =) kul...


Hejs!

Lämna gärna en kommentar
Postat av: Den hemlige... =)

DUKTIG FLICKA!!!!!!!!!

2009-07-04 @ 09:50:08
Postat av: Cecilia

WOOOOHOOOOOO! äntligen :)

Hoppas ni kommer hit en annan gång då!

2009-07-06 @ 11:53:20
URL: http://bulleforum.se/blog/cecilia
Postat av: Marika

VAd roligt. Ska ni till KOlmården. Vi var dit för nån vecka sen och det var super mysigt.

När ska ni åka dit då?

Kram Marika

2009-07-06 @ 20:37:18
URL: http://jojuma.blogg.se/

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0