ni ska bara veta!


vad jag har för mig just nu ;) hihi

Iallafall så har jag jobbat idag! Lina och jag har i flera dagar TOK röjt i butiken ;)
haha karin är ledig... hoppas inte hon får en sån chock när hon är tillbaks :P

Är trött som tusan åll de tajm.... vet inte vad det är! tror jag fortfarande är trött pga bryggan veckan!
Igår tok städade jag audin i fleeera timmar..... tiden bara rusade iväg.... haha tvättade, torkade bilen med sämsk skinn, vaxade HELA bilen, skurade och dammsög invändigt  =) väl behövligt!

Nu ska jag åka och köpa mongolisk buffe att ta med hem till mig och min man!

Ha en mysig kväll !!


ÖNSKAR MAN HADE NORMAL SEMESTER! måste kännas underbart för er som har det... eller ???
Typ sånt man ÄR värd när man har heltidsjobb .............

byye

Lämna gärna en kommentar
Postat av: Cecilia

Jag undrar också hur det är att ha "riktig" semester!!! Man kanske får uppleva det nån gång i livet om man har tur....

Ja men vad är det du håller på med som är så hemligt???????????

2009-07-07 @ 10:27:36
URL: http://bulleforum.se/blog/cecilia

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0