måndag


Idag har jag jobbat hela dagen, skönt kan jag tala om, har varit ledig så länge nu....... har typ bott i hara i flera veckor känns det som..... =) skönt att komma ifrån stan!

Hm vet inte ens vad jag haft för mig..... Igår var det morsdag och jag fick paket och kort i sängen innan jag var tvungen att sticka på jobbet, fick ett superfint halsband som jag hade på mig hela dagen =) Sen hämtade jag upp Indra efter jobbet och åkte till brunflo och vi åt middag med mamma och kompani.. =)


Igår var jag SÅ trött, ganska körig dag, en massa bud (typ 80st) att fixa med och det kom en massa pappor med barn som köpte blommor :)  mysigt!

Äh vet inte vad jag ska skriva om! JOOO jag köpte ju en helt UNDERBAR bok idag på lunchen....

den här!!







Älskar redan denna bok :) ska bli grymt kul att göra en massa smarriga saker
ifrån denna bok i sommar....  *mmm*


Längtar till hara bryggan så jag dööööör snart !!!!!


Lämna gärna en kommentar
Postat av: johanna

Den har jag också köpt =) man blir så sugen på att baka när man kollar i den =)

2009-06-02 @ 10:34:11
URL: http://mamijs.blogg.se/

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0