Framsteg...


Hej mina trogna blogg läsare ;) har ni snart gett upp hoppet att läsa min blogg? :P LOVAR jag ska bättra mig, har liksom haft annat för mig och inte haft någon lust på "ett tag"!

Iallafall så var jag och Zanna på vv-mötet idag och gjorde våran första vägning, den visade på - 1,3 kg ..... inte alls så tokigt tycker jag! :) trots att jag "svinat" på mammas 50 års kalas, med en massa god mat och en massa maräng tårta med mycket grädde och godis och sånt ......... och för att inte tala om öl och vin ;) haha! Gruvade mig en aning när vi skulle dit, men nu kan jag andas ut och låta bli att ha ångest ;) Imorrn ska jag ta mig en tur och simma, ska bli skönt! :)

Ikväll har jag gjort 16 st piroger, 8 st med mexikansk köttfärsfyllning och 8st med spenat, vitlök och feta fyllning! LUKTAR SÅÅÅ GOTT !! Imorrn ska jag provsmaka en! En sån pirog är 6 points oxå ska jag äta en massa sallad till :) Super bra lunch ju! och enkel..



Nu ska jag lägga mig och kolla på tvn.. och bara slappa, vi har haft mkt för oss idag kan jag säga och varit uppe sen kl halv 7 imorse..... *seg*

Här kommer en bild på min älskling


Lämna gärna en kommentar
Postat av: Cecilia

Woooohoooo, vad duktig du är :)

2009-03-10 @ 12:47:01
URL: http://bulleforum.se/blog/cecilia

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0