Söndag


Ja då var det söndag igen ... Ännu en helg förbi ..

båda har varit lediga i helgen, igår var tobias på nå is race och jag och Indra tog 9ans buss till barnenshus, ixo och sen for vi ner på stan, Indra fick en korv och tyckte det var världens lyx :) Sen åkte vi hem och åt god middag, åkte till Åsa och Robert.. Towa fyllde 6 år och hon fick en hellokitty väska av oss fylld med små paket, tror det var mkt uppskattat :) sen stannade vi där till strax efter 22 tror jag...... eller? *minnet kort* Indra somnade i tobias famn ( efter mkt om och men ....)  ..sötisen! Idag har vi varit på ixo och kikat på lite grejs och sen köpte tobias sexiga (HAHA!!) arbetsbyxor på jula..åt lunch och NU är vi i Hara, Indra har sovit i 2 timmar...... kanske dags att vakna snart...

Igår hade vi släkt i hela lägenheten under "earth hour" det jag tyckte var sjukt var att Arctura höllt tänd! ?! vad tänkte dom med? aja man ska inte bli brydd!! :)

Nu ska jag gå och väcka min prinsessa!

Någon som vill gå och se "män som hatar kvinnor" med mig ??????

Puss å kram!

Lämna gärna en kommentar

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0