feberday!


Nyss kommit hem från jobbet... dom ringde från dagis 17.30 och berättade att indra hade 39,6 i feber.. så jag slutade och åkte och hämtade en tussig dotter som satt i soffan och myste med dagisfröken under en filt och läste bok. Hon var inte på bra humör kan jag säga, allt var nej.. hon grinade och kunde knappt stå.... somnade i bilen och gick direkt till sängen och la sig och somnade... gav henne en alvedon så hon kan sova bättre. Så nu sitter man här.... och ger bloggen några ord :) Så jag jobbar inte imorrn.. och på fredag jobbar jag bara några timmar.. ska även göra brudbuketten då!

Iallafall så såg vi ju melodifestivalen i lördags då som typ nästan alla andra och jag är SÅÅÅ SJUKT GLAD över att varken MÅNS eller UGGLAS vann!!! Jag ville av hela mitt hjärta att HEAT skulle vinna för dom var så sjukt bra!! men det fattade typ inte det svenska folket...... Ibland kan man ju undra om folk vet vad musik är över huvudtaget.... 

Imorrn ska jag köpa slingmedel så ska mamma få hjälpa mig att göra slingor i mitt hår... hoppas det blir bra, vill inte färga nå mer nu ja, har typ en braaaa bits utväxt och jag vill bara göra slingor hädanefter så det ser mer naturligt ut!

Nu ska jag gå ut med Bönan en sväng hon står här och glor på mig ;)

Ha en bra kväll

 

Lämna gärna en kommentar

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0