helgen...


Hallå där! Vi har haft en händelserik helg måste jag säga :) och det har blivit MKT tårta! haha.......hm..

Lördagen började med att jag åkte och hämtade söta Signe på morgonen och vi åkte ut till Hara, där väntade en ivrig Indra :) hon blev så glad över att Signe skulle komma och hon skulle stanna tills nästa dag! Jag Tobias Indra och Signe tog bilen in till stan och åt födelsedags middag hos Tobias pappa och åt en super god chokladtårta, och små damerna hade så kul, lekte med en docka och vagn där och åt bra och skötte sig :) tårtan var nog det bästa enligt dom ;) Åkte  hem och dom somnade snabbt i varsitt rum :) sen satt vi och kikade på film, hyrde "while she was out" .... lite skum men vilken skräck att råka ut för det själv! huvva!!!! .......

Söndagen var vi ute mkt.... gungade, hoppade studsmatta, lekte i sandlådan..... badade... tittade på film.. Indra ska ju se en film med "vovven" HELATIDEN!! (igår tror jag hon såg den 4ggr haha) Air Bud heter filmen..... hon älskar den!
Åkte på Julias konfirmation hann vi oxå med.... nätt å jämt ;) kom dit precis när den började... små tjejerna blev snabbt rastlös och vi hittade ett  lekrum som dom fick vara i... fanns kök och hus och en massa roliga saker där :) Lugnviks kyrkan ligger i samma hus som ett dagis, perfekt tyckte jag :-D Sen bar det iväg till brunflo på middag/sen lunch och tårta och indra och signe åt som hästar av både maten och tårtan... dom lekte en massa med Indras kusin Theo och mina kusiner Sylvia och Erik... :) fanns många barn där! Sen åkte vi hem och jag skjutsade hem söta Signe hem till mamma och pappa :) gissa om Jenny saknat henne en MASSA ;) hihi ..... men vi har haft det super kul och hoppas vi snart får ha henne igen :) 

 

Igår tvättade jag hos pappa, hänge ut tvätten... det luktade inte koskit längre eftersom det hade regnat... bra det!
Lagade en supergod köttfärslimpa och så åt vi tårtrester från alla dagarna!

Stort grattis till Jenny som fyllde 30 igår! =)

Nu ska jag upp på vinden och hämta indras resevagn... glömde emmaljungan i hara!

bye bye !!




Lämna gärna en kommentar
Postat av: Zanna Tjärnström

Tack!

2009-05-12 @ 09:38:46
URL: http://mammazion.blogspot.com

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0