ja ja ja


jag skaaaa blogga =) det enda jag gör med denna blogg just nu är att gå in på min sida för  att läsa alla bloggar uppifrån och ner varje dag, som en rutin verkligen.... haha

Just nu är vi i hara och jag sitter och planerar lite vad jag ska baka, måste ringa emma och stämma med henne så det inte blir en massa av nån sort :)

Ska iallafall göra

moccarutor,
äppelgrottor
hallongrottor
äpple och kanel muffins med crumble

längtar som en tok, älskar verkligen att vara på bryggan, stå där och bara "va" =) även om det inte är så mkt folk ibland så går tiden ändå så fort och man har så mysigt :) sen när det är mkt folk så är det super kul att träffa alla man inte träffat på typ ett år :) ni som inte varit dit och fikat MÅSTE dit... världens godaste fika ( olika varje vecka då man har en vecka var...) super billigt och när det är en varm sommar kväll och solnedgång.... det är det bästa med allt, sitta där och mysa, fika och kolla på den vackra utsikten! eller bada om man vill det..... fiska kanske :-)

Verkligen spöregnar ute idag och jag..tro det eller ej jag har FEBER... ont i huvudet och är allmänt förvirrad....typ! tror det var..... nu ska vi se.. var nog ca 3 år sen jag hade feber och var sjuk, visst jag kan ha ont i halsen och så men inte sjuk... har nog rätt bra immunförsvar!

Tobias han är i garaget han och sliter som f*n.... är grymt imponerad att han kan göra så mkt själv utan hjälp utifrån, så stolt så =) var meningen dom skulle starta upp bilen igår men det jävlades lite så dom ska testa ikväll istället, Besiktning på fredag morgon, var meningen imorrn men vi fick en tid på fredag..som tur är! sen blir de cruzing på lördag :-D längtar efter att få köra runt i en RIKTIG bil !!! :-)

Dags för lite kaffe nu kanske!

Ha de gott !!

Lämna gärna en kommentar
Postat av: Anonym

meeen blogga lite meeeeeer.... tjöta!! haha

2009-05-28 @ 13:53:31

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0