sugen....


..på att göra om bloggen till nått nytt, gillar den inte riktigt, kankse ska
ta mig tid till att göra det ikväll när prinsessan sover!

Idag är Indra på dagis och jag har gjort lite ärenden på ams och så...tobias börjar jobba kl 16 och
då ska vi hämta Indra på dagis, hon var så glad som skulle dit imorse :) fick snabbt en puss sen kutade hon in till alla barnen och började leka! skönt att veta att hon trivs så bra.

Imorrn har jag en överraskning åt tobias, kan ju inte säga nått här ifall han tjuvläser ;)

Ikväll ska jag Indra och Bönan åka till brunflovägen och fira Harry som fyller år idag,
Bönan längtar redan ...... efter tårta *ler* harry är hon sådär förtjust i men det börjar bli bättre och bättre
 (lagomt tills dom tyvärr ska flytta :( ..... )

Vill ha ett program som heter sketshup, där man kan bygga och göra ett helt hem :) Med
inredning och allt, ikeas möbler, tapeter m.m m.m super kul och snyggt är det oxå!!! =) Funderar på att skaffa det programmet så man kan börja planera lite, vad som passar osv.

Nu ska jag stöka på lite här innan vi ska hem!

hejsvejs!!

Lämna gärna en kommentar
Postat av: Suss

Om Bönan vill leka kan hon alltid komma hit! Hon och Dixie är ju värsta polarna!

2009-05-15 @ 13:35:13
Postat av: Anonym

Meeeeen, blogga nån gång!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-05-26 @ 22:28:37

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0