Tapeter......


Jag är SÅ kär i en tapet just nu som jag vill ha i hara i vårat blivande matrum .... någon av dessa vill jag ha som fondvägg!

denna är ju min absoluta favorit :-D


sen finns även dessa ... 




här är lite fräna barntapeter man skulle kunna ha på en vägg!





undra vad tobias tycker om denna haha men jag älskar den.... snyggt till ek



vad tycker ni ?

Åh vad jag längtar !!

* * *

Igår var iallafall jag och Indra mest hemma, vi for till brunflo en sväng och hälsade på
mamma, indra åkte dit mest för att Fia och Maja (katterna) bor där haha!

Kikade inte på någon brasa... men när vi åkte hem for i säkert förbi och såg 10st.

Idag ska vi åka ut till hara, tobias ska i sin vanliga ordning fixa med bilen.... och vi ska nog vara ute och stöka på. leka i sandlådan, gunga och ta en långpromenad tror jag!

Har absolut ingen blogglust, jobbar en massa och har inte tid att sitta här känns det som!

iallafall så är det 5 st hus i hara nu till salu på hemnet, helt sjukt mkt haha..ena är pappas granne, ett mysigt hus!

ha en trevlig helg!

Pöss!

Lämna gärna en kommentar
Postat av: Zanna Tjärnström

Det e jätte kul att du hör av dig när du e ledig...

2009-05-01 @ 09:23:51
URL: http://mammazion.blogspot.com
Postat av: h

jag är inte ledig, har jobbat mån- tills igår! imorrn jobbar jag och ev på söndag!

2009-05-01 @ 11:14:59
Postat av: Cecilia

Skit fina tapeter.... Skit i vad Tobias säger ;)

2009-05-01 @ 20:21:30
URL: http://bulleforum.se/blog/cecilia
Postat av: den super hemlige!!

Men va du e duktig som äntligen bloggar lite så jag får nått roligt att läsa!! Jag vill åxå ha några av de tapeterna!!! Super najjsiga!! Imorron ska vi ut till Hara.... =) vi kanske ses då!! Kraaam på dig stumpan!!

2009-05-02 @ 00:15:19
Postat av: Jenny Isbergberg

Jättefina tapeter! Det är svårt att välja.. Önskar man kunde byta lite oftare :)

2009-05-02 @ 04:58:22
URL: http://www.jennyisberg.blogspot.com

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0