Händer grejer !!


Igår var vi på banken och skrev på tusen pappar.. så nu är vi hus ägare :-D Äntligen säger jag bara!!! Jag har velat ha pappas hus ända sen jag var liten och nu är det vårat..... Åh jag är så glad... Nu håller vi på å packar för fullt och det ser ut som ett kaos här hemma... men men det får man ta :P Vi har slängt en massa rat som vi sparat på i flera år.. så skönt! Köket är färdigritat på ikeas hemsida! :) Köket kommer vara de första vi börjar med... Marlene ska hjälpa oss att tapetsera och måla sovrummen och så... :) Ska bestämma tapeter oxå!
Golven på nedre plan har vi bestämt.. i matrummet och vardagsrummet ska vi ha vita blanka golv.. men tapeter är svårt, det är snyggt med vita golv och vita väggar, sen kan man sätta färg i möbler och inredning.. så jäkla svårt!! ALLT är så snyggt!! HAHA!

här är en bild på golvet ...


skriver mer sen... ska fortsätta få till designen på bloggen .. Tack Julia för headern .... jag gick dit den tillslut :P *kram*


Hörs lejter!


Lämna gärna en kommentar
Postat av: Zanna

Tror du inte att det blir väldigt skitigt med högblankt golv? Det är snyggt men jag skulle tro att det är opraktiskt

2009-10-01 @ 12:23:02
URL: http://mammazion.blogspot.com
Postat av: helena



jo visst men då får man väl städa nån extra gång då :) det är inte så stora ytor så jag tror inte det kommer vara så jobbigt... det är så sjukt snyggt så jag tycker det är värt det :P

2009-10-01 @ 16:20:37
Postat av: Cecilia

Grattis igen :) det kommer nog bli skitsnyggt! Ska bli kul att se hur det blir sen...

2009-10-01 @ 19:41:35
URL: http://hittaharry.blogspot.com
Postat av: Sandra.K

Grattis! Vad kul att ni äntligen kan flytta ut till Hara :-) Å golvet var helt sjuuukt snyggt! Jag älskar vita blanka golv. Vi har det ute i stugan och jag diggar dem massor. Hälsa T och I :-) /Sandra

2009-10-01 @ 20:27:56
Postat av: julia

det var så lite så :) kram

2009-10-01 @ 22:34:08
URL: http://jjjuliagisslen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Oh de där blanka golvet blir ju skitcoolt. Va kul att ni ska göra om så mycket...ska bli kul att komma och hälsa på och se va fint ni får de.



Kram

2009-10-02 @ 08:47:31
URL: http://abeautifulmess.bloggagratis.se
Postat av: den super hemlige!!

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!! massor av lyckönskningar till erat "nya" hus!!! Golven ser helt underbar ut!! =)



kramizar

2009-10-02 @ 21:55:22

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0