hello


tänkte jag ska skriva lite, Indra vaknade kl 6 och skulle se film..jippie! Tur jag la mig tidigt igår så jag e pigg :)

Igår var det drygt som f*n i lägenheten... idag ska vi vara där hela dagen. Städa städa och städa.... det har varit jobbigt, speciellt att bära från vinden tusen saker upp å ner upp å ner.... pjuh och tunga grejer e de oxå men nu e vi klar där!

Iallafall så var vi och kikade på en ny soffa på kool. När vi satte hit våran i förrgår så ser de ut som att sofforna tar över HELA vardagsrummet.. ser inte klokt ut så Henke (bror) får köpa våran soffgrupp till ett bra pris så skaffar vi en ny, hittade en igår och den kommer om ca 4v. Super snygg :) Kuvertkuddar är det till den, tycker det e så snyggt! :)

På tisdag åker vi ner på Ikea, köper kök och golv..kommer nog få åka ner tusen ggr innan köket e klart, det som känns kanon är att både Tobias och Bernt (hans pappa) har tagit semester i 2 v för att fixa köket :)

På fredag börjar Marlene att tapetsera i vårat sovrum ..ska bli skönt att sätta igång så det blir klart nångång ;)

Har ju det vi gör, men det känns grymt kul måste jag säga!


Tänk nu bor vi här, i Hara.. i huset jag velat bo i sen jag var liten :))

Nu blir de frukost!!!


Lämna gärna en kommentar
Postat av: Johanna

Å va spännande de ska bli att komma å hälsa på sen och se va ni gjort. Kul att ni ska renovera köket och kul med ny soffa...de är en viktig möbel om inte den viktigaste?=)



Varför skulle de va coolt om vi födde på torsdag? Fyller du år då??=) Isf ska ja fixa de så får du de i födelsedagspresent=)



Kram och hälsa familjen från oss

2009-10-11 @ 09:08:04
URL: http://abeautifulmess.bloggagratis.se
Postat av: Sienna

Tjena tjejen!

allt bra? efterlyser hjälp! :) På att få till den där playlisten på sidan ;) Får ju inte till de bra ju!



/jenny

2009-10-13 @ 01:08:40
URL: http://sienna758.blogg.se/
Postat av: den super hemlige!!

Men älskade söööta gosiga Hellojjna... Kan du inte blogga lite nu!!! Det var faktiskt närmare 100 år sedan sist!!



Pözz

2009-12-09 @ 22:31:06

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0