hm


tycker ni är sämst på att kommentera i bloggen ;-)


jaja

Igår åkte jag Indra Marlene och Bönan till månsåsen och hälsade på Rickard och alla kossor :-)
Skulle hämta lite grejer så vi passade på att snusa lite på dom underbara liven!!
( jag skyller på att det är Indra som tjatar så ang kossorna... haha!! )
Rickards föräldrar tyckte vi skulle ha nån kossa i Hara sen......... skulle dom aldrig ha sagt :-D HAHA!!!


"helena börjar smida planer och drömmer om 2 kossor på gården....."
stackars min man......

Idag har vi mest bara varit hemma och kurerat oss... inte nog med att vi e förkylda så var jag halt igår, kunde knappt gå på mitt vänstra ben, kändes som att hela knäskålen var svullen ... måste ha blivit efter vi dekorerade på KNÄ på polishuset i flera timmar för Karin hade oxå super ont i benet igår berättade hon när jag pratade med henne idag! skumt och BARA på vänster på båda haha!!

Eftersom vi fick lånet och ska flytta till HARA snart hoppas jag ;) så måste vi ju börja packa och slänga en massa och röja för eftersom pappa ska ta våran 3:a så byter vi liksom bara, fast vi måste flytta ut och sen ska dom kolla lägenheten och sen får pappa flytta in.. lite struligt men samtidigt lättsamt att bara "byta" med varann.... :) Grannarna tycker det blir jätte tråkigt att vi ska flytta men dom förstår ju oss såklart.. ska bli SÅ underbart och som jag längtat efter att få köpa hara :-D Går inte med ord att beskriva !!

Nä nu ska jag surfa runt lite innan jag ska lägga mig!!

Puss å kram!


Lämna gärna en kommentar
Postat av: Marika

Men vad roligt att ni ska flytta.. är det ett stort hus i Hara då?



Kram Marika

2009-09-07 @ 05:24:27
URL: http://jojuma.blogg.se/
Postat av: Zanna

Hoppas att ni blir friska snart! Grattis igen till lånet :) Då kommer man se er ännu mer sällan :/ Kram

2009-09-07 @ 08:20:25
URL: http://mammazion.blogspot.com
Postat av: Cecilia

Haha, ska ni ha kossor också :)

urban har bytt ner sig då ;) nej då, men skönt att bara byta så där...

Lycka till då!

2009-09-07 @ 09:35:53
URL: http://hittaharry.blogspot.com
Postat av: johanna

Nemen grattis, vad kul för er! Kram

2009-09-08 @ 12:57:36
URL: http://mamijs.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag hoppas de går bra med flytten och allt vad det innebär... Lycka till!!

2009-09-15 @ 17:10:32
URL: http://linalindqvistosd.blogg.se/

Lämna en kommentar vettja

Vem e duu?
Ska datorn komma ihåg dig? :)

Din mail (publiceras ej)

Din blogg

ja.. här skriver du ner det du har på hjärtat =)

Trackback
RSS 2.0